Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Login
YouGoGreece.gr
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
YouGoGreece.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
Αρχική Ελλάδα

Έρευνα για Black Friday: Τι θα ψωνίσουν οι έλληνες καταναλωτές

NewsDesk από NewsDesk
27/11/2024
in Ελλάδα, Οικονομία
Έρευνα για Black Friday: Τι θα ψωνίσουν οι έλληνες καταναλωτές
Share on FacebookShare on Twitter

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που υλοποίησε σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η έρευνα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.

Τα τεχνολογικά είδη πρωταγωνιστούν στις φετινές αγορές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά τη φετινή Black Friday. Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσει.

Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές

Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500€ και το 8,9% 501-1.000€. Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή ακόμα και πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό ορόσημο, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά την οικονομική πίεση.

Το online shopping κυριαρχεί

Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online, αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Αντίθετα, μόλις το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.

Οι απόψεις των καταναλωτών για τη Black Friday

Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τη Black Friday αποκαλύπτουν μία ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σχεδιάζει να συγκρίνει τις τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αγοράσει μόνο προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ ένα αξιοσημείωτο 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές, περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.

«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία και κατά τη Black Friday» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Σχετικά με την έρευνα της Klarna

Έρευνα της Klarna για Black FridayΤα αποτελέσματα της έρευνας έχουν βασιστεί σε δείγμα άνω των 1,000 Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας μεταξύ των 18-77 ετών. Την έρευνα διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών Appinio τον Νοέμβριο του 2024. Το μέγεθος του δείγματος, το οποίο διάλεξε η εταιρεία ερευνών, αποτελεί εθνική αντιπροσώπευση και περιέχει χρήστες της Klarna όσο και μη χρήστες της Klarna.


Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook

Ετικέτες: Black Friday

Τα πιο δημοφιλή

  • 10 σπάνιες ελληνικές λέξεις - Γνωρίζεις τη σημασία τους;

    10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0

Επενδύσεις

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

06/12/2024
Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

05/12/2024
Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

27/11/2024
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

26/11/2024
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Περιφέρεια Αττικής: Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως

07/12/2024

Χρήστος Στυλιανίδης: Η ελληνική ναυτιλία είναι ηγέτης στη διεθνή σκηνή

07/12/2024

Τα πιο πρόσφατα

  • Ανερχόμενα
  • Σχόλια
  • Τελευταία
10 σπάνιες ελληνικές λέξεις - Γνωρίζεις τη σημασία τους;

10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

15/07/2024
Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

14/11/2024
Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

13/11/2024
12 φράσεις του Δημήτρη Λιαντίνη, του έλληνα φιλόσοφου που αγαπήθηκε όσοι λίγοι

12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

07/10/2024
Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

0
Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

0
Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

0
ΟΣΕΘ: Δράσεις για να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

ΟΣΕΘ: Δράσεις για την εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

0
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024
Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024
Hellenic Train: Σημαντικά ερωτήματα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο ψάχνουν απαντήσεις

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024
Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Ποιοί είμαστε

Διαβάσετε ειδήσεις για τον τουρισμό, τις επενδύσεις, την οικονομία, το χρηματιστήριο, την ενέργεια και το δημόσιο στην Ελλάδα, με έμφαση στα θετικά και αναπτυξιακά στοιχεία. Ενημερωθείτε για τις επιτυχίες, τις προοπτικές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στους διάφορους τομείς, καθώς και για τις πολιτικές και τις μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζονται για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών. Θα εμπνευστείτε από το YouGoGreece.gr, το μήνυμα που στέλνει η Ελλάδα στον κόσμο.

Άλλα εταιρικά Site

Κατηγορίες

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Επενδύσεις
  • Ναυτιλία
  • Ακίνητα
  • Απόψεις
  • Ενέργεια
  • Made in Greece
  • Tips
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Κρουαζιέρα

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .