Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Login
YouGoGreece.gr
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
YouGoGreece.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
Αρχική Μεταφορές

Χρήστος Σταϊκούρας: Πόσο θα έχει το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης

NewsDesk από NewsDesk
04/11/2024
in Μεταφορές
Χρήστος Σταϊκούρας: Πόσο θα έχει το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Share on FacebookShare on Twitter

Την πολιτική κομίστρου για τα λεωφορεία και το Μετρό στη Θεσσαλονίκη, ενόψει της λειτουργίας του νέου μέσου μεταφοράς, ανακοίνωσε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ, στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης διαμορφώνεται στα 0,60 ευρώ, όπως και στα λεωφορεία, από 0,90 ευρώ σήμερα, ενώ παράλληλα, περιορίζονται σημαντικά τα κόστη των προϊόντων καρτών μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα:

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποδίδει ιδιαίτερη σημασία και έμφαση στην ποιοτική και ποσοτική ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη, και στη χρήση αυτών από τους πολίτες.

Το αποδεικνύουμε με τις συχνές επισκέψεις μας, με τις συσκέψεις εργασίας, με τη διαρκή κοινωνική λογοδοσία και, πρωτίστως, με τις πράξεις μας.

Συγκεκριμένα:

1ον. Ο στόλος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται.

  • 110 ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, από τον περασμένο Μάιο.
  • 54 λεωφορεία αντικατέστησαν, τον τελευταίο χρόνο, γηραιότερο στόλο.
  • Από 1η Ιανουαρίου 2025, μετά και την πρόσφατη απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, 159 νεότερα και πιο σύγχρονα λεωφορεία θα αντικαταστήσουν παλαιότερα, εκ των οποίων τα 41 που θα είναι καινούργια, από εφέτος.

Το αποτέλεσμα θα είναι, μέχρι το τέλος του 2024, το 50% των λεωφορείων του ΟΑΣΘ να είναι καινούργια οχήματα.

2ον. Ενισχύθηκε ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας και των προσλήψεων 190 οδηγών.

Το αποτέλεσμα είναι, σήμερα, να κυκλοφορούν 300 λεωφορεία, έναντι 260 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Ταυτόχρονα, έχει αρχίσει να αποδίδει απτά αποτελέσματα η προσπάθεια περιορισμού της εισιτηριο-διαφυγής.

Από σήμερα, το σώμα των ελεγκτών ενισχύεται και αποτελείται, πλέον, από 130 άτομα.

Σκοπός είναι η αύξηση των επικυρώσεων, και όχι των προστίμων!

3ον. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα αποδοθεί στην κοινωνία σε 26 ημέρες.

Μετρό, το οποίο εφαρμόζει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας.

Οι δοκιμές των συστημάτων ξεκίνησαν, σε manual mode, το καλοκαίρι του 2021, σε αυτόματη λειτουργία των συρμών τον Οκτώβριο του 2022, και ολοκληρώνονται, στο σύνολό τους, τις προσεχείς εβδομάδες.

Παράλληλα ο Ανάδοχος της Λειτουργίας και Συντήρησης έχει ξεκινήσει τη δοκιμαστική λειτουργία στις αρχές Σεπτεμβρίου, και όλο το Νοέμβριο θα υλοποιεί – αποκλειστικά – την τελευταία φάση της προσομοίωσης της εμπορικής λειτουργίας, καθ’ όλη την ημέρα.

Επιπλέον, τόσο η ασφάλεια του συστήματος και των τρένων όσο και η επάρκεια της Εταιρείας Λειτουργίας και Συντήρησης και των διαδικασιών της, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικού της, είναι σε διαδικασία αξιολόγησης από διεθνή ανεξάρτητο αξιολογητή ασφαλείας, ο οποίος και θα προβεί στην πιστοποίησή τους.

Συνεπώς, όλες οι δοκιμές των συστημάτων και τρένων, αλλά και η δοκιμαστική λειτουργία πραγματοποιούνται, σύμφωνα με το πρόγραμμα και με συνέπεια, στο πλάνο που υπαγορεύουν οι προδιαγραφές και οι απαιτήσεις.

4ον. Ο ΟΣΕΘ προωθεί έναν νέο συγκοινωνιακό χάρτη, που επιδιώκει τον καλύτερο συνδυασμό των δύο μέσων μεταφοράς, για συνδυαστική και συμπληρωματική χρήση.

5ον. Επιλέγεται μία οικονομικά ορθολογική και μεταφορικά ελκυστική πολιτική κομίστρου, ώστε να ενισχυθεί η χρήση των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς από τους πολίτες.

Έτσι, και για τους επόμενους 6 μήνες, όταν και θα επαναξιολογηθούν τα δεδομένα που θα έχουν προκύψει από το νέο τοπίο μετακινήσεων στην πόλη, υιοθετείται μια νέα πολιτική κομίστρου για Μετρό και λεωφορεία.

Α. Το εισιτήριο στο Μετρό διαμορφώνεται στα 0,60 ευρώ.

Περαιτέρω, η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων ορίζεται στα 5,80 ευρώ.

Ενισχύεται, έτσι, η ελκυστικότητα του νέου σύγχρονου μέσου στο επιβατικό κοινό.

Β. Το εισιτήριο στα λεωφορεία, για την αστική ζώνη, περιορίζεται σημαντικά, στα 0,60 ευρώ, από 0,90 ευρώ που είναι σήμερα.

Περαιτέρω, η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων, για την αστική ζώνη, ορίζεται στα 5,80 ευρώ.

Δημιουργείται, έτσι, ένα σαφέστατο επιπλέον κίνητρο για τη χρήση των λεωφορείων, αλλά και για τη συνδυαστική χρήση των μέσων.

Γ. Περιορίζονται σημαντικά τα κόστη των προϊόντων καρτών μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας, δηλ. μηνιαίας, τριμηνιαίας, ετήσιας κάρτας κ.λπ., τόσο για τα λεωφορεία όσο και για το Μετρό.

Ενδεικτικά, η τιμή της προσωποποιημένης κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη μετακίνηση των επιβατών με χρήση λεωφορείων ορίζεται στα 16 ευρώ, από 27 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα.

Ομοίως, η τιμή της προσωποποιημένης κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη μετακίνηση των επιβατών με χρήση του Μετρό ορίζεται στα 16 ευρώ.

Δίνεται, έτσι, η δυνατότητα για συχνότερη και πιο φθηνή χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Παρέχεται, συνεπώς, αυτή η εξαιρετικά δελεαστική τιμολογιακή πολιτική κομίστρου στη Θεσσαλονίκη, για τους επόμενους 6 μήνες, ώστε:

  • να εμπεδωθεί από κάθε καθημερινό ή νέο δυνητικό χρήστη το σύστημα κομίστρου,
  • να αποτιμηθούν οι έρευνες επιβατικής κίνησης,
  • να υπάρξει προετοιμασία του συστήματος για την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης προς την Καλαμαριά, μέχρι το τέλος του 2025,
  • να ολοκληρωθούν οι έλεγχοι της μελλοντικής δια-λειτουργικότητας, αλλά και οι ανάγκες της πολύπλοκης λογιστικής και τεχνολογικής πληρότητας των συστημάτων,
  • να μην υπάρξει επιβάρυνση του επιβάτη με ένα ενιαίο, υψηλότερο από ότι ίσχυε μέχρι σήμερα, εισιτήριο στα λεωφορεία, για κάποιον που χρησιμοποιεί μόνο ένα μέσο,
  • να στραφούν οι πολίτες προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, με δεδομένη και την περίοδο κατασκευής του flyover.

Συμπερασματικά, με την επιλογή αυτής της εξάμηνης τιμολογιακής πολιτικής πετυχαίνουμε:

  • Την παροχή ευκαιριών κινητικότητας στο κατά το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό του κοινωνικού συνόλου, ιδιαίτερα στα οικονομικά πιο ευάλωτα νοικοκυριά.
  • Την ανάδειξη των δημόσιων συγκοινωνιών, καθιστώντας αυτές οικονομικά προσιτές προς τους χρήστες.
  • Την κάλυψη της προσβασιμότητας και την ενίσχυση της ελκυστικότητάς τους.
  • Τη συμβολή στην αύξηση της επιβατικής κίνησης, άρα και της εμπορικότητας του εγχειρήματος.
  • Τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των μετακινήσεων, αποτελώντας μια αξιόπιστη και ανταγωνιστική λύση στα ΙΧ μέσα, κάνοντας χρήση οχημάτων μηδενικού ή περιορισμένου περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
  • Τη βελτίωση του κυκλοφοριακού της πόλης.

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε, με μεθοδικότητα και επιμονή, για να κάνουμε καλύτερη τη ζωή των συμπολιτών μας στη Θεσσαλονίκη.


Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook

Ετικέτες: Μετρό ΘεσσαλονίκηΟΑΣΘΟΣΕΘΥπουργείο Υποδομών και ΜεταφορώνΧρήστος Σταϊκούρας

Τα πιο δημοφιλή

  • 10 σπάνιες ελληνικές λέξεις - Γνωρίζεις τη σημασία τους;

    10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Επενδύσεις

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

06/12/2024
Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

05/12/2024
Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

27/11/2024
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

26/11/2024
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Περιφέρεια Αττικής: Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως

07/12/2024

Χρήστος Στυλιανίδης: Η ελληνική ναυτιλία είναι ηγέτης στη διεθνή σκηνή

07/12/2024

Τα πιο πρόσφατα

  • Ανερχόμενα
  • Σχόλια
  • Τελευταία
10 σπάνιες ελληνικές λέξεις - Γνωρίζεις τη σημασία τους;

10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

15/07/2024
Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

14/11/2024
12 φράσεις του Δημήτρη Λιαντίνη, του έλληνα φιλόσοφου που αγαπήθηκε όσοι λίγοι

12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

07/10/2024
Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

13/11/2024
Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

0
Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

0
Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

0
ΟΣΕΘ: Δράσεις για να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

ΟΣΕΘ: Δράσεις για την εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

0
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024
Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024
Hellenic Train: Σημαντικά ερωτήματα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο ψάχνουν απαντήσεις

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024
Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Ποιοί είμαστε

Διαβάσετε ειδήσεις για τον τουρισμό, τις επενδύσεις, την οικονομία, το χρηματιστήριο, την ενέργεια και το δημόσιο στην Ελλάδα, με έμφαση στα θετικά και αναπτυξιακά στοιχεία. Ενημερωθείτε για τις επιτυχίες, τις προοπτικές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στους διάφορους τομείς, καθώς και για τις πολιτικές και τις μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζονται για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών. Θα εμπνευστείτε από το YouGoGreece.gr, το μήνυμα που στέλνει η Ελλάδα στον κόσμο.

Άλλα εταιρικά Site

Κατηγορίες

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Επενδύσεις
  • Ναυτιλία
  • Ακίνητα
  • Απόψεις
  • Ενέργεια
  • Made in Greece
  • Tips
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Κρουαζιέρα

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .