Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Login
YouGoGreece.gr
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Γαστρονομία
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Διαμονή
  • Κρουαζιέρα
  • Check In
  • Tips
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
YouGoGreece.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
Αρχική Οικονομία

Νέα έρευνα: Οι ταξιδιώτες προτιμούν να δαπανούν χρήματα σε εμπειρίες

NewsDesk από NewsDesk
25/07/2024
in Οικονομία, Τουρισμός
Νέα έρευνα: Οι ταξιδιώτες προτιμούν να δαπανούν χρήματα σε εμπειρίες
Share on FacebookShare on Twitter

Η Mastercard, σε μια χρονιά γεμάτη από παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις, περιοδείες μουσικών καλλιτεχνών και διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου στην Ευρώπη, αναδεικνύει τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι ταξιδιώτες προτιμούν να δαπανούν χρήματα σε εμπειρίες.

Πιο συγκεκριμένα, η Ευρώπη, ως κορυφαίος προορισμός με σταθερά υψηλό αριθμό διεθνών τουριστικών αφίξεων, το 2023 υποδέχθηκε 700 εκατομμύρια τουρίστες. Σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα μεγαλύτερο των 16.000 καταναλωτών, φέτος τόσο οι Ευρωπαίοι όσο και οι διεθνείς επισκέπτες θα επικεντρωθούν σε δαπάνες για εμπειρίες. Σχεδόν 9 στους 10 ερωτηθέντες (88%) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για δραστηριότητες αναψυχής το 2024, σε σύγκριση με το 2023.

Έρευνα Matercard για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες
Συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας της Matercard για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση αυτή παράλληλα επιβεβαιώνεται, από στοιχεία του Οικονομικού Ινστιτούτου της Mastercard, τα οποία αποκαλύπτουν ότι το μερίδιο των δαπανών για εμπειρίες, όπως τα ταξίδια ή το φαγητό σε όλη την Ευρώπη, αυξήθηκε το 2023, αγγίζοντας το 22% των συνολικών δαπανών, έναντι 19% το 2019, ενώ συγκριτικά το ποσοστό των δαπανών για υλικά αγαθά παρέμεινε σταθερό.

Ποιες είναι οι πραγματικές προτεραιότητες

Ο Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer στη Mastercard, δήλωσε σχετικά: «Δεν είναι να απορεί κανείς που οι Ευρωπαίοι δίνουν έμφαση στις εμπειρίες όσο ποτέ άλλοτε. Η Ευρώπη φιλοξενεί μια ζωντανή πολιτιστική κληρονομιά, ανεπανάληπτες αθλητικές και μουσικές εκδηλώσεις και απίστευτους χώρους που την καθιστούν ιδανικό σκηνικό για αναμνήσεις που διαρκούν μια ζωή. Στόχος μας με την πλατφόρμα Priceless της Mastercard, είναι να συνδέσουμε τους ανθρώπους με τα πάθη τους, να δημιουργούν ισχυρότερους δεσμούς κάθε μέρα και παντού. Η συγκεκριμένη έρευνα βοηθά να κατανοήσουμε τι είναι αυτό που οι άνθρωποι θέτουν ως προτεραιότητα το 2024 και μετά, και πώς μπορούμε να φέρουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χαρά στις ζωές τους. Σήμερα, προσφέρουμε αμέτρητες ανεκτίμητες εμπειρίες σε πάνω από 30 προορισμούς παγκοσμίως. Καθώς διανύουμε ένα μεγάλο καλοκαίρι για την Ευρώπη, έχουμε δώσει πρόσβαση σε μερικές από τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες στον κόσμο, όπως ο τελικός του UEFA Champions League, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, το Πρωτάθλημα Γκολφ Open, εκατοντάδες συναυλίες της Live Nation και πολλά άλλα».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση αυτή παράλληλα επιβεβαιώνεται, από στοιχεία του Οικονομικού Ινστιτούτου της Mastercard, τα οποία αποκαλύπτουν ότι το μερίδιο των δαπανών για εμπειρίες, όπως τα ταξίδια ή το φαγητό σε όλη την Ευρώπη, αυξήθηκε το 2023, αγγίζοντας το 22% των συνολικών δαπανών, έναντι 19% το 2019, ενώ συγκριτικά το ποσοστό των δαπανών για υλικά αγαθά παρέμεινε σταθερό.

«Η επιθυμία για ουσιαστικές εμπειρίες παραμένει ισχυρή»

Η Natalia Lechmanova, Chief Economist Europe, στο Οικονομικό Ινστιτούτο της Mastercard, σχολιάζει: «Οι καταναλωτές έχουν αναμφίβολα έρθει αντιμέτωποι με δύσκολες επιλογές όσον αφορά την ιεράρχηση των αγορών τους τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά, η επιθυμία για ουσιαστικές εμπειρίες παραμένει ισχυρή. Καθώς οι αντίξοες συνθήκες από τον υψηλό πληθωρισμό και τα υψηλά επιτόκια σταδιακά υποχωρούν, οι καταναλωτές είναι πιθανό να αξιοποιήσουν την αγοραστική τους δύναμη σε δαπάνες διακριτικής ευχέρειας. Ο ενθουσιασμός που προκαλείται από σημαντικά γεγονότα, όπως οι παγκόσμιοι αθλητικοί αγώνες, οι περιοδείες μουσικών καλλιτεχνών και τα διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ που λαμβάνουν χώρα φέτος στην Ευρώπη, πιθανότατα θα διατηρήσει τις δαπάνες αυτές σε υψηλά επίπεδα».

Το «άυλο» όφελος των εμπειριών

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι κορυφαίες εμπειρίες που οι άνθρωποι περιμένουν με μεγαλύτερη ανυπομονησία φέτος σχετίζονται με τα ταξίδια, ενώ ακολουθούν μουσικά γεγονότα, εμπειρίες σε εξωτερικούς χώρους, γαστρονομικές εκδρομές και αποδράσεις με στόχο την ευεξία. Αναφορικά με τους λόγους για τους οποίους επικεντρωνόμαστε σε τέτοιου είδους επενδύσεις χρημάτων, το «άυλο» όφελος των εμπειριών αναφέρεται ως βασικός παράγοντας. Σχεδόν 4 στους 5 (78%) δήλωσαν ότι οι δαπάνες αυτές συνήθως ή πάντα αξίζουν τον κόπο, σε πλήρη αντίθεση με το 4% που θεωρεί ότι σπάνια ή ποτέ δεν αξίζουν. Μάλιστα, το 29% των καταναλωτών προτεραιοποιεί την εξοικονόμηση χρημάτων για εμπειρίες στο πλαίσιο του συνολικού οικονομικού προϋπολογισμού τους.

Παράλληλα, το 40% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι εμπειρίες είναι αυτές που εξασφαλίζουν τις καλύτερες αναμνήσεις τους, με πάνω από το ένα τρίτο (35%) να εκφράζει ότι αυτές τους βοήθησαν να δουν τον κόσμο υπό νέο πρίσμα, και το 33% να υποστηρίζει ότι οι κοινές εμπειρίες με άλλους είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικές, είτε πρόκειται για την εξερεύνηση ενός νέου προορισμού, είτε για την παρακολούθηση μιας πολιτιστικής εκδήλωσης, είτε απλώς για την απόλαυση ενός γεύματος μαζί. Πάνω από 4 στους 10 (41%) δήλωσαν ότι καθοριστικό ρόλο στην απόφαση να «επενδύσουν» σε μια εμπειρία διαδραματίζει η μοναδικότητά της, αναδεικνύοντας έτσι την επιθυμία να δημιουργήσουν αναμνήσεις για όλη τους τη ζωή.

Η επιθυμία αυτή δίνει ώθηση στα ταξίδια, με το 26% των καταναλωτών να αναφέρουν ότι αυτός είναι ο κύριος λόγος που ταξιδεύουν και πάνω από 4 στους 10 (41%) ότι θα ταξίδευαν σε άλλη χώρα ή ήπειρο μόνο και μόνο για να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία που τους ενθουσιάζει.


Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook

Τα πιο δημοφιλή

  • Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

    Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0

Επενδύσεις

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

Στους Αντετοκούνμπο και την Premia Properties το Village Shopping & More

06/12/2024
Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

Italgas: Θα επενδύσει στην Ελλάδα ένα δισεκατομμύριο ευρώ

05/12/2024
Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

Κώστας Νεμπής: Η στρατηγική και το νέο όραμα του ΟΤΕ

27/11/2024
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με τη συμβολή της Cosmote

26/11/2024
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Περιφέρεια Αττικής: Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως

07/12/2024

Χρήστος Στυλιανίδης: Η ελληνική ναυτιλία είναι ηγέτης στη διεθνή σκηνή

07/12/2024

Τα πιο πρόσφατα

  • Ανερχόμενα
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

Οι πιο απολαυστικές ατάκες για τον Τσακ Νόρις

14/11/2024
10 σπάνιες ελληνικές λέξεις - Γνωρίζεις τη σημασία τους;

10 σπάνιες ελληνικές λέξεις που μάλλον δεν γνωρίζεις τη σημασία τους

15/07/2024
Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

Πώς είναι σήμερα οι τρεις πρωταγωνιστές της θρυλικής σειράς Ντιουκς

13/11/2024
12 φράσεις του Δημήτρη Λιαντίνη, του έλληνα φιλόσοφου που αγαπήθηκε όσοι λίγοι

12 φράσεις του φιλόσοφου Λιαντίνη που θα αλλάξουν ολόκληρη την κοσμοθεωρία

07/10/2024
Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

Οι επόμενες κινήσεις στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές

0
Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

Astir Μαρίνα Βουλιαγμένης και Yacht Club de Monaco: Νέα εποχή συνεργασίας

0
Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

Lamda Development: Έργο της χρονιάς για το 2023 αναδείχτηκε το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ

0
ΟΣΕΘ: Δράσεις για να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

ΟΣΕΘ: Δράσεις για την εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

0
Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt θα ανοίξει στην Πάρο το 2026

10/12/2024
Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

Αλέξανδρος Εξάρχου: Διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγή παραγωγικού μοντέλου

10/12/2024
Hellenic Train: Σημαντικά ερωτήματα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο ψάχνουν απαντήσεις

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

10/12/2024
Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά

07/12/2024

Ποιοί είμαστε

Διαβάσετε ειδήσεις για τον τουρισμό, τις επενδύσεις, την οικονομία, το χρηματιστήριο, την ενέργεια και το δημόσιο στην Ελλάδα, με έμφαση στα θετικά και αναπτυξιακά στοιχεία. Ενημερωθείτε για τις επιτυχίες, τις προοπτικές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στους διάφορους τομείς, καθώς και για τις πολιτικές και τις μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζονται για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών. Θα εμπνευστείτε από το YouGoGreece.gr, το μήνυμα που στέλνει η Ελλάδα στον κόσμο.

Άλλα εταιρικά Site

Κατηγορίες

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε ολα τα αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Τουρισμός
  • Επενδύσεις
  • Ναυτιλία
  • Ακίνητα
  • Απόψεις
  • Ενέργεια
  • Made in Greece
  • Tips
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Αερομεταφορές
  • Ακίνητα
  • Ακτοπλοΐα
  • Κρουαζιέρα

© 2025 VIEWMAX MEDIA - Viewmax Media .